Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Witam :)

Tak, tak, znowu się przenoszę. Ale musicie mnie zrozumieć, tutaj jest o wiele cieplej, mamy blisko do oceanu, a poza tym Miśka wyszukała nam cudną stajnię, więc nie było mowy o odrzuceniu takiej szansy od losu... :D

Mamy trochę koni na sprzedaż, jak już z resztą z pewnością zauważyłyście. Tutaj mam tylko 13 swoich rumaków plus konie Milki w ramach pensjonatu. Miło jest mieć takie małe stadko. Nie będę już kupowała nowych konia, a jeśli najdzie mnie ochota żeby koniecznie sprowadzić coś nowego, będę zaglądać na własną sprzedaż. Tak, albo zwrócę się do siostry, żeby palnęła mnie w ten głupi łeb. Zależnie od samopoczucia. 

Ale mniejsza, chciałabym żeby ta stajnia była fajnym miejscem, gdzie goście będą często widziani i przyjmowani po przyjacielsku niezależnie od okazji. Piszę się na wszelkie imprezy i treningi, sama też zamierzam ich trochę zorganizować. I tutaj zapraszam Was na pierwszą z nich...

Dior Championships!

Mam też do Was pytanie, jak zapatrujecie się na kwestię zmiany pseudonimu? Czy nie miałybyście nic przeciwko gdybym niedługo przestała być Ruską, a trochę bardziej zaczęłabym być Ravenną? Proszę o odpowiedź, bo nie wiem czy mogę... ;D

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to możesz zmieniać nick :D Wydaje mi się, że obecnie osoby które nigdy nie zmieniły nicku można policzyć na palcach jednej ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, wstawiłam już Charminga, oto jego nowy boks: http://whk-anarkia.blogspot.com/2016/03/boks-wa-charming-white-gun-aqh.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A zmieniaj jak chcesz. Dla mnie i tak pozostaniesz Ruską ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ^^ Złożyłam formularz na sprzedażach

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    złożyłam formularz kupna konia w dziale sprzedaż na Echo Valley :)
    Juki

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon