Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Holy

 galeria ▶ ◀ dokumenty ▶ ◀ sprzęt ▶ ◀ nagrody 
Imię:
Płeć:
Rasa:
Data ur.:
Wzrost:

Matka:
Ojciec:
Hodowla:

Opiekun:
Użytkowanie:
Gwiazdki:
Holy
kotka
sphynx cat
14.02.2015
nie mierzony

Camilia
Orion
Dorino Sphynx & Bambino

Mila
wystawy
0

Holy to mój wymarzony zwierzak. Kiedy przeprowadziłam się do Echo wiedziałam, że to czas na załatwienie sobie sfinksa. Przy dość dużej kadrze nie miałam czasu na tak wymagającego kota, jednak przy tylko czterech koniach zdecydowałam się na nią.
Kotka to dość wredna franca, jednak tak słodka i kochana, że nie potrafię jej nie kochać.
Poza tym że mogłaby cały czas spać lub łasić się do ludzi jest aktywna. Aż trzy razy dziennie schodzi na dół aby zjeść jak reszta zwierzęcego grona. Spaceruje też do kuwety lub na drapaki,  bo czasem lubi się pobawić. Tak jest aktywna.
Raczej nie przepada za natrętnymi dzieciakami i rzucaniem w te i z powrotem. uwielbia ludzi którzy posmyrają ją za uszkiem, jednak nie angażują się zbyt mocno. Ludzie mogą ją tylko karmić kosiać i smyrać.


Stajenne przezwisko:
Znaczenie imienia:

Poprzedni właściciel:
Ilość potomków:
Cena porcji nasienia/embriotransferu:

Stan zdrowia:
Szczepienia:
Choroby:
Kontuzje:

-
ang. święty

-
-
1500 hrs

bardzo dobry
wykonano
brak
brak

Posłuszeństwo
Oswojenie
Aktywność
Zwinność
Szybkość
Odwaga
Sztuczki
Czujność








 



Miejsce

Dyscyplina

Klasa

Trener

Organizator

Nagroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon