Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Znów tu wracam i obiecuję być tu bardziej!

Prawie rok temu postanowiłam wrócić do tego pięknego świata fantazji i spełnionych marzeń. Te zderzyły się jednak z obowiązkami, słomianym zapałem i innymi takimi różnymi rzeczami :) Nie potrafię jednak ukryć, że znów bardzo mnie tu ciągnie. Może wynika to z tego, że ja bym tak bardzo chciała hodować, tworzyć, a tu mogę mieć każdego konia, jakiego zapragnę. I mnóstwo towarzyszek dzielących te marzenia. Nie będę obiecywać cudów, dlatego nie będę zakładać własnej stajni, nie będę mieć wielu koni itp. itd. Jeśli tylko Ruska się na to zgodzi, wciąż będę korzystać z jej gościnności :) I po prostu - będę tu bardziej.

Powrót wiąże się ze zmianami. Chciałabym zmienić profil działalności, dlatego mam na sprzedaż moje 3 pieszczochy. Tako więc: 

SPRZEDAM: 
1. Ogier hanowerski ***Langrish SPRZEDANY DO WINTER MIST!



















Ujeżdżenie klas N-CC, 38 osiągnięć, dwójka potomstwa. Pełen opis, treningi. Piękny, oryginalny blondyn z charakterkiem. 
Cena: SPRZEDANY DO WINTER MIST!

2. Klacz hanowerska Zeniba



















Ujeżdżenie klas N-CC, 1 osiągnięcie (pierwsze miejsce), treningi, pełen opis. Przepiękna, poprawna klacz. Potomstwo do uzupełnienia - Galactus z Winter Mist, jeśli dobrze pamiętam :) 
Cena: 10 000 horsesów

3. Ogier Violino de Beaumont - SPRZEDANY RUSCE!



















Ujeżdżenie klas C-GP, zero osiągnięć, pełen opis, trening. Mojej hodowli po rodzicach z Echo Stable. 
Sprzedany Rusce! 

Niedługo u mnie:
Sacramento Killer
PS. Nie jest to Big Gunner z WHK Arisha, a jego realny syn :)

Custom Jac Diamond


Chętnie kupię konia westernowego. Obiecuję dbać o te pieszczochy i nie zaniedbywać ich karier :) 

Bardzo chętnie nawiążę też wszelkiego rodzaju współprace, więc jeśli macie jakieś pomysły, tereny, wydarzenia - walcie do mnie. 

Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę absencję i przyjmiecie ponownie do swego grona. 
Kochana Rusko - przygarnij znów <3

9 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przygarnę do siebie Langrisha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, pierwszy komentarz poszedł, to teraz drugi. Jeżeli chcesz jakiś WKKWistów lub wyścigowców to zapraszam do mnie na gg 9202485 lub na maila wintermistss@gmail.com z wielką chęcią pomogę ci znaleźć coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po wyścigowce zapraszam do Cheltenham, można złożyć ofertę ^^ http://cheltenham-racing.blogspot.com/
    A jeśli chodzi o wkkwistów to mogę zaproponować takich dwóch: http://fh-sales.blogspot.com/search/label/eventing
    Chyba że bardziej interesują Cię wyższe klasy, ale to od siebie mogę wtedy polecić jedynie oferty - szczególnie potomka po Resurrected Sunie, albo Kick Me SD: http://farhorizons-stud.blogspot.com/p/breeding-program-2016.html
    Rajdowców istniejących już nie mam, ale jeśli interesowałaby Cię jakieś nowe, rasy curly albo arabskiej to też możesz się ze mną skontaktować (araby są w Cheltenham i w FH, a curly tutaj: http://farhorizons-curlies.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nabyłam potomka Twoich cudnych koni <3

      Usuń
  4. http://virtualne-sprzedaze-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dziękuję za tak miłe przyjęcie i odzew. Jeszcze tylko jeden koń szuka domu!
    Langrish pędzi do Winter Mist, Violino zostaje w stajni u Ruski. Esmeraldo - Zeniba już zgłoszona w komentarzu!
    Dziękuję za zaoferowaną pomoc w znalezieniu konia. Muszę się dobrze rozejrzeć i zastanowić i no cóż... będziemy dobijać targu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podałam link do bazy, bo tam masz konie posegregowane również wg. dyscyplin ;)

      Usuń
    2. Wiem, wiem, tam znalazłam Shilo, świetny pomysł z tą bazą <3 Mam nadzieję, że i Zeniba znajdzie tam dobry dom :)

      Usuń
  6. A u Zeniby tak, jest potomek, mój Galactus. Jakby ktoś był ciekawy tutaj znajdziecie chłopaka http://wintermistss.wixsite.com/stud-wm/kopia-mastermind

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon