Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Szukam konia...

Szukam konia do WKKW hard, ale takiego hard - very hard, w ogóle hard, że hej.
Jeśli ktoś ma konia na sprzedaż, albo jeśli jesteście w posiadaniu zdjęć takowego rumaka to ja bardzo chętnie kupię! Zapłacę powiedźmy sobie 20 000 hrs za same zdjęcia, bądź więcej za konia z boksem (do 85 000 hrs - ale to już taki mniej lub bardziej "zrobiony). Także proszę, przejrzyjcie swoje stajnie/foldery/strony/ukryte kryjówki i dajcie mi tutaj znać w komentarzu.
Jakieś preferowane maści? Najbardziej kasztanowata, siwa bądź jakaś ciekawa ale tak naprawdę to mi wszystko jedno, bo konia bardzo pragnę już od dawna. Byle nie miał szerokiej odmiany na głowie, no i w sumie te rybie oczęta też mnie trochę przerażają, więc... ;D
Jeśli pojawią się propozycje zdjęciowe to odezwę się do osoby, która chce zarobić, więc zostawcie, kochane, jakiś kontakt. Dziękuję ;*

5 komentarzy:

  1. Jestem już w domku! Powinnam spać ale co tam, trzeba jeszcze zobaczyć co w vircie piszczy :D
    Bardzo chętnie znajdę takiego konia, mam zajęcie na weekend :D
    I jak pamiętam, wszelkie z napisami odpadają, prawda?

    Znajdę na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już ci moje propozycje wysłałam, jak będę bardziej przytomna to wyślę więcej :D

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że Elvia miała ze 2 takie konie, ale chyba zniknęła na razie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oglądałam je nie wiem ile razy... ale jednak szukam innego rumaka

      Usuń
  3. A chcesz tego konika? :D
    Jak najbardziej możesz, podeślę Ci galerię popołudniu, tylko proszę wybierz chociaż jednego rodzica z Estrelli i napisz, że to ja jestem hodowcą, a konik już się pakuje i do Ciebie wędruje ;D

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon