Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Takie tam aktualności

Dzień dobry :)



edit (23.10): BĘDZIE REMONT! Będą nowe boksy! Szablon zostaje na szczęście, bo nie mogłam znaleźć lepszego :D

Właściwie nie dzieje się u Nas nic specjalnego, raczej wszystko po staremu, czyli Ruska sprowadza nowe konie, trenujemy sobie, startujemy w zawodach... Mamy wciąż do wstawienia kilka rumaków, ale na razie się z tym wstrzymamy. Skupimy się trochę na naszych już dodanych gwiazdeczkach. Zemo i Reality już zaczęli aktywnie trenować. Długo na te moje słoneczka czekałam, więc teraz będę dopieszczane w każdym calu ;)

Robię mały porządek na stronie ze sprzedażami. Błędem było umieszczenie tam przechowalni, teraz robię ją na innym blogu. Myślę, że będę wymieniać czasami koniska. Jak któryś z Echo nabije sobie trochę osiągnięć, to udostępni swoje miejsce innemu rumakowi, który jednak jeszcze zbyt wiele nie osiągnął.

Mam zamiar zebrać wszystkie konie mojej hodowli w tejże przechowalni, bo szkoda mi ich, chociaż może dużo ich nie ma ;P Będą sobie u mnie czekały na powrót właścicieli, a może przy okazji zdobędą coś na zawodach.

Chce mi się zorganizować jakieś szybkie zawody (co byście chcieli?), ale to pewnie na hipodromku coś się bardzo niedługo pojawi. No i jeszcze mam do zrealizowania październikowy wyścig na RA. Także coś się będzie działo. :)

Wszystkie pieski znalazły dobre domy! Dzisiaj zajmę się podpisywaniem zdjęć i wyrabianiem tych dokumentów, które obiecałam. Może jeszcze wieczorem Wam psiaczki podrzucę do stajni. :)

Co jeszcze... Aha! Szykujcie się na imprezę ;>
Nie powiem jaką, ale będzie. To właściwie dość odległy termin, ale dajcie Nam szansę na opisanie tego... Czekajcie cierpliwie na zaproszenia ;*

Jak mi się coś przypomni* to jeszcze dopiszę, ale póki co zmykam.
Miłego dnia <3


*okej, jest jedna rzecz
Dodałam konia 10 minut po tym, jak go zobaczyłam, bo się zakochałam, ale na dobrą sprawę... to nawet nie wiem czy aby na pewno nie ma go już w vircie. Także proszę, zerknijcie. A ja będę trzymać kiciuki.





6 komentarzy:

  1. Psiak już do nas dotarł :D
    http://estrellasportstable.blogspot.com/p/thingol.html

    OdpowiedzUsuń
  2. WRACAMY ! NOWY KONKURS UP!

    http://gpstud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tego konia nie widziałam jeszcze u nikogo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, faktycznie, mój błąd, coś mi się ubzdurało, że do easy, ale to nic - zmienię wyniki i to miejsce nadal będzie dla Ciebie, ale wpiszę tak Angelique Trouble, możemy tak zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na wyniki skoków & sprzedaż potomków :)
    http://summer-berry-stable.blogspot.com/2016/10/jesienna-sprzedaz-potomkow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. MIGHT ARABIANS POWRACA!
    Tak właśnie tak, znana wam dobrze hodowli koni czystej krwi arabskiej powraca. Z tej okazji pragnę zaprosić Cię na licytację 15 wspaniałych koni czystej krwi arabskiej. Prawdziwe perełki, które mogą trafić w Twoje ręce, nie czekaj i zajrzyj! www.mightarabians.blogspot.com
    Pozdrawiam Domcia

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon