Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

og. *Solitary Shooter

INFORMACJE PODSTAWOWE


Imię: *(6) Solitary Shooter
Data ur.: 29 lipca 2002
Rasa: koń andaluzyjski
Wzrost: 162 cm

Opiekun/jeździec: ?
Użytkowanie:
▸ujeżdżenie (C-GP)
▸skoki (mini LL)
▸wystawy


Matka: Livarytty
Ojciec: Solitary Level
Hodowla: WHK lider

Osiągnięcia >>
Sprzęt >>
Dokumenty >>


Historia: Pura Raza Española, czyli czysta rasa hiszpańska. Tak, Solitary Shooter to jeden z najpiękniejszych andaluzów jakie w życiu miałam szczęście spotkać. Był praktycznie moim prezentem z okazji.. A zresztą, to nieważne. Pochodzi z Jerez de la Frontera,gdzie od źrebaka był szkolony w Spanish Riding School. Ukazał niesamowity talent do wszelkiego rodzaju sztuczek, oraz wystaw czy ujeżdżenia jednak nie ma co się dziwić, gdy prześledzimy jego rodowód, natkniemy się na dosłowną plejadę gwiazd. Solitary Shooter łączy w sobie prądy krwi najwspanialszych andaluzów na świecie. Tak, poznałam go na wyjeździe do Hiszpanii zobaczyłam go na wystawie nie wiedząc jeszcze wtedy że chodzi pod siodłem. Od razu się zaprzyjaźniliśmy. Dopiero później dowiedziałam się że jest na sprzedaż, a dopiero jak go kupiłam dowiedziałam się że chodzi pod siodłem. Mając wtedy 5 lat gdy go kupowałam chodził pod siodłem od niecałego roku a już świetnie się prezentował i pokazywał wielką klasę i spokój. Załatwiłam wszelkie formalności które musiałam i tak Shot znalazł się u nas ;)

Opis ogólny: Solitary to straszny łobuz, drżyjcie wszystkie drzewa, płoty i boksy,które znajdą się w zasięgu zębów i kopyt tego ogiera. Nie przejdzie spokojnie obok człowieka, każdego musi zaczepić. To uszczypnie, to pchnie nosem..Jest bardzo zazdrosny o inne konie, jedynie on może być podziwiany i głaskany.A jeśli chodzi o przysmaki, to już w ogóle. Broń boże, jeśli ktoś zapomni o marchewce dla Shota, tym samym dając marchewitke, jakiemuś innemu rumakowi. Współczuję. Soli to nie tylko przepiękny, hiszpański ogier, to także odwaga i wytrzymałość, połączona ze stalową siłą. Jest potężny, lata treningów wyrobiły mu stalowe mięśnie. Pod siodłem to dosłownie koń marzenie, zbiera się perfekcyjnie,żaden z naszych koni nie robił jeszcze takich pasażów, jakie potrafi zrobić Soli.  Potrzebuje jednak doświadczonego jeźdźca i mocnej ręki,bo czasami mu.. ekhm.. delikatnie mówiąc, odbija. Jeśli wyczuje niepewność u jeźdźca – zapewniam, że to wykorzysta. Jego imię nie wzięło się z przypadku. Solitary Shooter niczego się nie boi, to typowy dominujący ogier, po jego przybyciu w stadzie zaczęły się gruntowne przeszeregowania. Musieliśmy go niestety oddzielić i długo czekać na odpowiedniego kompana dla niego. Jednak często mimo towarzysza na pastwisku woli przebywać sam, w jeździe na nim czasem jest podobnie bo to on woli prowadzić jeźdźca przez czworobok bo czuje się tam profesorem niż być prowadzonym :) Jedyną jego słabą stroną są klacze. Jezu, to istny Don Juan. Jeśli nie roznosi padoku, to wodzi wzrokiem za płcią przeciwną. Ciężko wówczas nad nim zapanować, uwierzcie mi. ^^ Jednak mimo to jest niesamowitym koniem i bardzo cieszymy się z jego posiadania bo jazda na nim czy chociaż samo przebywanie to istna przyjemność :D !
INFORMACJE DODATKOWE

Przezwisko: Shooter
Dzierżawiony z: WHK Lider
Cena porcji nasienia/embriotransferu: 5000 h
Kucie: tak (x4)
Werkowanie: co 6 tygodni
Tarnikowanie zębów: przegląd w maju
Stan zdrowia: bardzo dobry
Szczepienia: wykonano
Choroby: brak
Kontuzje: brak
TRENINGI I INNE

POTOMSTWO

▸og. Portoblanco

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon