Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Aktualności (takie trochę zawieszenie)

Cześć, kochane.

Muszę Was poinformować, że w najbliższym czasie raczej będzie mnie tu jeszcze mniej niż ostatnio. Nie mam za bardzo czasu, chęci i siły, ale w miarę możliwości postaram się zgłaszać na zawody czy napisać jakiś trening w porywach weny.

Dodałam dwa konie z zaklepywalni, chociaż na razie bez opisów i właściwie jedynie z galerią. Pozostałe chyba nigdy się nie pojawią, gdyż-ponieważ nie mogę sobie przypomnieć gdzie (jeśli w ogóle) zapisałam ich zdjęcia... ale może to i lepiej.

Będę na pewno zaglądać codziennie (lub jak często się da) na gg, więc jeśli macie sprawę to tam najszybciej ze mną pogadacie :)

Jeśli ktoś chce to jestem również otwarta na pisanie listów-opowiadań, jako nasze postacie w tym świecie lub zupełnie innym. To do obgadania ;D
Chyba nie trzeba podawać prawdziwego nazwiska, co? Wystarczy prawdziwy adres i jakieś zmyślone "Ania Nowak", żeby się udało?

Co do sklepu jeździeckiego, mojego i Milki, to przyznaję, że ostatnio się nie popisałam intensywnością prac, ale damy radę i niedługo otworzymy! :)

Trzymajcie się ;*



+ baner z Summer Berry


2 komentarze:

  1. Hej, chciałabym w takim razie, abyś zabrała na skoki N klasy Confident And Arrogant, albo pod którymś z twoich jeźdźców, albo pod Valentiną ode mnie ;)
    http://estrellabaroquestud.blogspot.com/2017/04/confident-and-arrogant.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na ostatni etap Potrójnej Korony oraz mistrzostwa dla rajdowców!
    http://selman-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon