Startujemy!

> Klinika skokowa w Estrelli!

Aktualności + pytanko...

Cześć!
Rany, ale ja się za Wami stęskniłam :D
Słuchajcie, dużo sobie ostatnio myślałam o tej mojej stajni. Analizowałam dlaczego, do jasnej ciasnej, tak bardzo mi się nie chce. Pomyślałam, że właściwie może chodzić o ten piekielny bilans. Boże, jak uzupełnianie go mnie wkurza... A trzeba to robić regularnie, co miesiąc. I teraz mam do was takie pytanko: czy przeszkadzałoby wam to gdybym przestała prowadzić bilans? Wiem, że wiele z Was robi wpisowe na zawody i to byłby pewnie problem w moim przypadku. Ale jeśli się zgodzicie, spróbuję być o wiele bardziej aktywna. Pisanie opisów też mnie wkurza, ale z tego nie mogę zrezygnować. ;)

Z innych spraw:

  1. Mam do dodania trzy koniki. Prześliczną FH Cold Gold, Padron's White oraz Nelleirie
  2. Z tego sklepu to chyba jednak nic nie wyjdzie... Chyba jakoś niedługo minie rok jak się za to zabrałyśmy z Milką, a nadal końca nie widać ;P Zobaczymy, może będę sprzedawać tylko zestawy? 
  3. Jeszcze dziś zabiorę się za wyniki na Hipodromku, ale nie wiem czy się wyrobię. Spróbuję! :)
  4. Jak coś mi się przypomni to dopiszę, ale póki co dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia. ;*

6 komentarzy:

  1. hej, a'propos bilansu to szczerze mówiąc mi by to przeszkadzało, ALE tylko w kontekście mojego hipodromu, jakbyś się ewentualnie zgłaszała na zawody. Jestem jednak w stanie negocjować, tzn. na przykład nie płaciłabyś wpisowego, ale też nie otrzymywałabyś ewentualnych nagród pieniężnych za zajęte miejsca.
    + wydaje mi się, że brak bilansu może być problemem w przypadku jakiś licytacji, czy czegoś w tym stylu. No, ale ja ich nie organizuje, więc generalnie mi wszystko jedno. Tak tylko zwracam uwagę.
    Poza tym wcale nie musisz liczyć co miesiąc. Możesz co 2 miesiące, pół roku, rok (?)... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałam, ale Twoja propozycja bardzo mi odpowiada! Bez bilansu to i nagrody nie miałyby dla mnie większego znaczenia :)
      Z drugiej strony licytacje zawsze były, ale kiedyś chyba nikt nie sprawdzał, czy wszystko jest uzupełniane. A chyba, rzadko kiedy było... No dobra, zobaczymy co inni powiedzą i będę się musiała jakoś do tego odnieść, coś wykombinować. Może będę liczyć bilans co 10 lat. W takim wypadku chyba nigdy nie będę musiała go uzupełnić. ;)
      Dzięki za odpowiedź!

      Usuń
  2. Zapraszam na zawody do GP Stud !
    www.gpstud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na zawody westernowe i wystawę!
    https://whk-anarkia.blogspot.com/2018/10/hubertusowe-zawody-westernowe-i-wystawa.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Co się stało z ogierem Apache Gunner? Ostatni raz stał chyba u ciebie w Echo Valley Farm i ślad po nim zaginął. Jeśli go nie chcesz, to zabiorę z powrotem do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://whk-anarkia.blogspot.com/2019/01/sprzedaz-koni.html
    sprzedaż koni, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

© Agata dla WioskaSzablonów | Technologia blogger. | Freepik FlatIcon